środa, 5 czerwca 2013

Grilluję ,,, brzoskwinie też.

W ubiegłym roku odkryłam doskonały smak zapieczonych z serkiem brzoskwiń. Cudownym smakiem miękkich brzoskwiń chciałam podzielić się też na grillu z Rodzicami. 
Pierwsze brzoskwinie jeszcze nie są idealne ale dodałam im smaku skarmelizowanym  brązowym cukrem i mocno owocowa oliwą a całość podkręciłam kolendrą i pieprzem.
Zapraszam:)




Grillowane brzoskwinie z kozim serkiem


na osobę
1 brzoskwinia
duża łyżka śmietankowego serka koziego
łyżeczka posiekanej świeżej mięty
szczypta młotkowanej kolendry
łyżeczka brązowego cukru trzcinowego
pół łyżeczki miodu








łyżka oliwy Gran Fruttato Monini


Umyłam i wypestkowałam brzoskwinie. Polałam je połową oliwy i obtoczyłam w cukrze. Grillowałam na tacce najpierw dolną część a następnie przeciętą stroną tak aby powstał apetyczny wzór kratki a brzoskwinia zmiękła. Do bardzo gorących miejsc po pestkach w brzoskwiniach nałożyłam po łyżeczce serka, posypałam miętą, kolendrą (i / lub pieprzem). Całość polałam resztą oliwy Gran Fruttato Monini wymieszaną z miodem. Najlepiej smakują jeszcze ciepłe.




1 komentarz:

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie. Twoje uwagi ukażą się po zatwierdzeniu:)

Drukuj przepis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...