sobota, 15 października 2011

Targi

Byłam na targach  Natura Food  i jestem na TAK. Poproszę o takie produkty w sklepach i restauracjach. Poproszę o takie jedzenie.





Na początek odwiedziłam panów z Manufaktury Czekolady. To kolejna moja wizyta na ich stoisku. O tych pełnych pasji, wiedzy i uroku ludziach pierwszy raz przeczytałam u Liski. Próbowałam wszystkich ich czekolad i sądzę że są wspaniałe. Bardzo intensywne i prawdziwe w smaku. Moja ulubiona to ta z solą morską - wspaniałe połączenie.  Miałam również przyjemność spróbowania fantastycznej czekolady  do picia. To ich nowość i moim zdaniem strzał w dziesiątkę. Czekam, aż pojawi się w łódzkich!!! kawiarniach i do zrobienia w domu.









Następnie odwiedziłam Michała i jego stoisko z książkami. Na targach prezentował nowość "Browary Łodzi i Regionu" oraz inne swoje propozycje. Więcej znajdziecie na jego stronie.




Obok były stoiska browarów. 







Te fantastyczne zioła to pomysł na przyszły ogród. Fioletowe kwiaty to bazylia- niesamowicie pachnie.







I kilka innych fotek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie. Twoje uwagi ukażą się po zatwierdzeniu:)

Drukuj przepis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...