sobota, 11 czerwca 2011

A może tak ... na piwo?



Lubicie piwo?
Lubicie piwo warzone na miejscu w mini browarze?
A może lubicie piwa pszeniczne, dunkele itd...
Lato nadchodzi, ciepłe dni zachęcają do pójścia na piwo i delektowania się tym smakiem. Dlatego postanowiłam zamieszczać moje opinie o piwach z którymi się stykam  w różnych miejscach.

Na początek CK Browar w moim ukochanym Krakowie. Odwiedziłam to miejsce przez sentyment dla studenckich wypadów .... lat temu. 
Naprawdę chcę napisać coś dobrego - ale to trudne.  No dobrze - to dobre miejsce przed imprezą by szybko wypić piwo i po zebraniu się grupy przenieść się w inne miejsce. Niestety - nie wykorzystana możliwość jaka daje miejsce, tradycja, nazwa i Piwo.

Sala - głośno - nawet bardzo głośno ale nie gwarem wesołych głosów - tylko jakąś muzyką, która skutecznie blokuje możliwość usłyszenia rozmówcy - chyba że chcemy zedrzeć gardło. Sala przez te lata nic się nie zmieniła - może tylko bar bardziej obrósł w barek - przysłaniający największą ozdobę czyli wielkie miedziane kadzie. 

Obsługa - ogranicza się do przyniesienie rury i ... koniec. Byłam w szoku bo z czymś takim dawno się nie spotkałam. ZERO zainteresowania. Pani z obsługi nie przyniosła nam karty, przyjęła zamówienie na rurę i więcej się nami nie interesowała. Nawet rachunek uregulować musieliśmy przy barze.

Jedzenie - o tym że wciąż tam jest restauracja przekonałam się wychodząc a utwierdziłam na stronie internetowej. Nie wiem czy smaczne, nie wiem czy jest bo obsługa nie zaproponowała nic.


Piwo - Jasne z rury. Pite ze zwykłych szklanek 0.33 nie zachwyciło nas niczym. Drożdżowe w smaku - lekko kwaskowate. Być może świeżo warzone ale .... Na drugi dzień miałam wciąż drożdże w ustach. Największy minus to brak Weizena. 
Rura nie jest dobrym wyborem bo bardzo szybko uciekają bąbelki.

Ostatecznie trudno powiedzieć - do tej pory wszystkim polecałam mając w pamięci super strudel i Weizena. Teraz zweryfikuję swoje poglądy- dla tych którzy lubią dobre piwo - nie polecam. Dla tych, którzy piją popularne piwa w puszce i butelce i nie przeszkadza im hałas - super miejsce na początek wieczoru. Wybór należy do Was:).


To moja subiektywna ocena, jeśli macie inne doświadczenia to bardzo dobrze.


CK Browar Sp. z o.o. 
ul. Podwale 6-7 
http://www.ckbrowar.krakow.pl/


Mimo wszystko jedno się potwierdziło- nie ważne gdzie, nie ważne co ważne z kim. Spędziłam miły wieczór. Dzięki chłopaki.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie. Twoje uwagi ukażą się po zatwierdzeniu:)

Drukuj przepis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...