środa, 10 lipca 2013

Grilluję - serki też:) - czyli lekka sałatka z mailnowym dressingiem


Maliny już są - a w upał nie ma to jak pyszna lekka sałatka z orzeźwiającym sosem malinowym . 
Aby była bardziej sycąca polecam również lekko zgrillowany serek kozi - lekko, prosto i bardzo smacznie.
Po prostu lato na talerzu:)






Mieszanka sałat z lekkim kozim serkiem i malinowym dresingiem


na porcję

  • garść rukoli
  • garść młodego szpinaku
  • garść młodych listków botwinki
  • kilka gałązek natki pietruszki
  • garść malin
  • pół małej czerwonej cebulki
  • szczypta soli

ok 50 g serka koziego

Malinowy dresing
  • pół szklanki malin (mogą być mrożone) ale to wersja na chłodniejszą porę roku:)
  • 3 łyżki oliwy Classico Monini
  • łyżeczka octu czerwonego Monini
  • łyżeczka miodu
  • pół łyżeczki czarnego pieprzu
  • duża szczypta nasion kolendry

Cebulę pokroiłam w półplasterki i lekko posoliłam. Sałaty dokładnie umyłam i ułożyłam na talerzu. Posypałam malinami i zmiękczoną cebulką.
Ułożyłam opieczony na ruszcie serek, posypałam malinami i polałam sosem.
Na sos: zmiksowałam wszystkie składniki – próbując do smaku – jeśli dressing wychodzi zbyt gęsty można go rozcieńczyć wodą.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie. Twoje uwagi ukażą się po zatwierdzeniu:)

Drukuj przepis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...