piątek, 17 października 2014

Gotowanie z Biedronką na targach Natura Food

Pierwszy weekend października upłynął nam pod znakiem Targów Natura Food w Łodzi. To zdecydowanie najciekawsze tego typu wydarzenie w naszym mieście i jedno z bardziej interesujących w ogóle.
Targi skupiają producentów zdrowej, naturalnej żywności i propagatorów życia eko.
Jako młoda mama z przyjemnością oglądałam stoiska wystawców gdzie pojawiały się produkty odpowiednie dla dzieci. Z rozmysłem omijałam natomiast stoiska w strefie miłośników kawy - zapach był zbyt kuszący.
Same targi odwiedziłam w piątek i tutaj zapraszam Was na relację z tego spaceru.
Niedziela upłynęła mi na przgotowaniu śniadania dla ucznia. Zdrowego dla ciała i umysłu.
Miał być konkurs ale wspólnie z Biedronką zrobiłyśmy pokaz kulinarny. Tak się złożyło, że zaproponowałyśmy zupełnie rożne śniadania - oba do zrobienia w zalecane 30 minut  - właściwie moje niejako przy okazji śniadania w domu.
Asia przygotowała słodkie gofry żytnio kokosowe do których podała pyszne musy "Just mousse" z Pabianic i inne dżemy.
Obie korzystałyśmy z jajek udostępnionych przez Kuriera warzywnego .
Moja wersja śniadania dla ucznia poniżej; 


Są w nim: omlet z japońskim majonezem i, sosem sezamowym japońskiej firmy KEWPIE  z marchewką i kolendrą, 

patyczki z marchewki z sosem wasabi japońskiej firmy KEWPIE.
Jako dodatek wykonałam bardzo proste i naprawdę smaczne trufle z twarogu z probiotykami i serka Gusto z pieprzem z firmy Czrnocin wypełnione wspaniałą "Pijaną Kozą" czyli obłędnie wprost smacznym serkiem z gospodarstwa "Kaszubska  Koza". Trufle obtoczyłam w ziarnach dyni z Doliny Gryki.
Powiem Tak w tych malutkch przekąskach było skoncetrowane tyle pyszności- że aż mi teraz ślinka cieknie by znów je zjeść. A przygotowanie zajęło mi mniej czasu niż napisanie o nich. ;)
Na deser wybrałam Sok Od Owocnych Curry Godny:)  i ciastko pistacjowe. Jako dodatkowa przegryzka  wystąpiły rozmarynowe paluszki od Consonni owinięte szynką od Qurasia:)
Jestem bardzo wdzięczna wystawcom za udostepnienie ich pysznych produktów. Część z nich odkryłam na nowo i już znalazłam w łodzkich sklepach - na cześć poczekam rok a innych będę szukała  w czasie naszych podróży.
Takie targi to okazja dla kazdego. Można się obkupić w smakołyki niedostępne na co dzień. Można tak jak ja na nowo odkryć lokale porodukty  i zaplanować sobie trasy wypraw z uwzględnieniem regionalnych przysmaków.
PS. To jest wpis zawierający lokowanie produktów. wszystkim wymienionym serdecznie dziękuję za udostępnienie składników potraw a portalowi Smak Doskonały za prezenty.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie. Twoje uwagi ukażą się po zatwierdzeniu:)

Drukuj przepis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...